StoryEditor

Nápojové giganty stavili na čaje, čipsy či alkohol

15.03.2018, 23:00
Podľa analytikov sa vstup na nové trhy bude diať čoraz častejšie.

Len začiatkom marca nápojový gigant Coca-Cola oznámil rozšírenie svojho portfólia o prvý alkoholický nápoj. Tento týždeň sa k nej pridala aj Kofola, ktorá kúpila českú značku čajov Leros. Stratégia firiem pritom nie je ojedinelá. S rozširovaním portfólia výrobcov sa na modernom trhu budeme podľa analytikov stretávať častejšie. Ide o stratégiu posilňovania pozície v konkurenčnom boji.


Ochrana pozície firmy
Rozširovanie produktových portfólií nápojárskych firiem je v súčasnosti výrazný trend. Ako ozrejmil Kryštof Kruliš, predseda Spotrebiteľského fóra, veľkí výrobcovia soft drinkov experimentujú s produktmi s obsahom alkoholu a, naopak, pivov...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-13 12:10:08 - Feat.: - Title: 56 projektov, tisíce pracovných miest. Francúzsko oznámilo rekordné zahraničné investície za miliardy eur 02 - Modified: 2024-05-13 07:17:35 - Feat.: - Title: Kmotrík vycúval zo senického výrobcu svetiel. Zbavili sme sa dlhov a máme šancu vystreliť, tvrdí zakladateľ 03 - Modified: 2024-05-13 22:00:00 - Feat.: - Title: Jedinečnosť Auparku vidno aj v číslach. Od roku 2021 zarobil investorom takmer 24 percent 04 - Modified: 2024-05-09 12:17:43 - Feat.: - Title: Ako na životnú poistku pre dieťa. Čo sa oplatí a čo je zbytočné? 05 - Modified: 2024-05-09 04:12:49 - Feat.: - Title: Ficova vláda chce, aby dôchodkové úspory viac pomáhali našej ekonomike. Experti vidia červené čiary
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
14. máj 2024 01:36