StoryEditor

Sláva sýtených nápojov vyšumela

31.03.2016, 00:00

Hasenie smädu kolou a sladkými sýtenými nápojmi stráca v posledných rokoch na svojej popularite. Najväčší svetoví producenti ako Coca-Cola a Pepsi už nejaký čas bojujú o priazeň spotrebiteľov a tento rok to nebudú mať o nič jednoduchšie. Podľa posledných údajov totiž vlani klesol záujem v USA o sýtené nápoje o 1,2 percenta. Je to ešte viac ako v roku 2014, keď producenti zaznamenali pokles o 0,9 percenta....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-18 22:00:00 - Feat.: - Title: Sladká bodka v kyslej afére 02 - Modified: 2024-05-15 13:30:00 - Feat.: - Title: Schválená daň z cukru vytvára dva tábory. Podľa výživového poradcu nápoje dochucujte bylinkami či citrónom 03 - Modified: 2024-05-13 18:09:17 - Feat.: - Title: Jogurtové nápoje, šumivé tablety či proteíny. Čo všetko dostane výnimku z novej dane? 04 - Modified: 2024-05-10 22:00:00 - Feat.: - Title: ANALÝZA: Sladené nápoje treba zdaniť 05 - Modified: 2024-05-06 12:06:51 - Feat.: - Title: Nejde im o zdravie ľudí, iba o peniaze. SaS podáva hromadnú pripomienku proti dani zo sladených nápojov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. máj 2024 23:07