Technologického giganta vkusne zasadili do prostredia malobochodu, avšak skutočne majestátneho a moderného.
Obchod Apple na londýnskej Regent Street je prvou pobočkou značky v Európe z roku 2004 a dlho bol zatvorený, kým ho zrekonštruovali na nový formát interiérového dizajnu, spomína magazín Dezeen.
Ako je vidieť aj v centrále Apple v domovskom San Franciscu, Foster + Partners kládli pri dizajnovaní priestoru najväčší dôraz na komunitu a zábavu.
Do rušnej Regent Street sa predajňa otvára spredu preskleným átriom. "Regent Street vyzerala celkom inak, keď sme otvorili v roku 2004," uviedla firma v stanovisku.
"Apple rešpektuje silnú kultúru a históriu mesta, ktorá sa, ako veríme, odráža na dnešnej budove. Všetky materiály sympatizujú s historickým charakterom budovy," dodávajú zástupcovia značky.
Zvolená paleta materiálov obsahuje biele podlahy, kamenné múry, bronzové kovové akcenty a zariadenie z dubového dreva. Svetelné boxy sú nadstavené na dĺžku stropu.
Vnútri je priestor rozdelený do troch oblastí pomenovaných Avenue, Zasadacia miestnosť a Fórum.
Priemyselný dizajn, ale s použitím prírodných materiálov, je lemovaný alejou stromov s lavičkami a interaktívnymi tematickými oknami po stranách.
V roku 2013 bola Apple ocenená ochrannou známkou na "výrazný" interiérový dizajn svojich obchodov.