StoryEditor

Nová sedmička od BMW síce dokonalá nie je, no aj tak nás dostala

19.07.2016, 13:10
Autor:
TopSpeedTopSpeed

Testy áut konkurentov v SR a ČR pred zverejnením môjho radšej nesledujem. Chránim sa ovplyvnenia a predpojatia. V oboch krajinách je viacero novinárov, ktorých názor a schopnosť zhodnotiť auto rešpektujem. Napriek tomu ich recenzie pozriem až po osobnej skúsenosti s danou mašinou. No z času na čas urobím výnimku. Jednou z nich boli testy nového BMW radu 7. Boli na to hneď dva dôvody...

Trvalo dlho, než sme pre typ G12 aj my získali termín. Ten prišiel až 4 mesiace od začiatku zápožičiek. Ja som však predtým s top limuzínou BMW už prišiel opakovane do kontaktu. Veľmi ma prekvapila jedna vec. Napriek tomu, že dlhá verzia G12, teda Long, je hlavne o zadných sedadlách, asi všetci ju skúšali ako športiak. Iste, je to BMW. Aj pri tomto type marketing hlása povestnú radosť z jazdy a orientáciu na vodiča.

Ale to platí snáď až v piatom rade. BMW 750Li je v prvom rade prestíž, potom luxus, následne technológie, iste aj pohodlie, a až potom šport. O novej sedmičke je toľko čo spoznať, vyskúšať, zažiť a povedať, že je pre mňa nemožné zmestiť to do jedného videotestu. Výnimočné autá si zaslúžia výnimočný prístup. Preto, rovnako ako v prípade Tesla Model S P85+ a BMW M5 F10 aj pri BMW 750Li Executive prinášam dva videotesty.

(pre spustenie druhého videa musíte kliknúť na obrázok)

BMW 750Li G12 Executive rok výroby 2015

PLUSY:

+ technológie a technika,

+ prestíž a luxus,

+ laserové diaľkové svetlá,

+ jazdné vlastnosti,

+ jazdná dynamika,

+ výkonné, ostrejšie brzdy,

+ elegantný dizajn,

+ zladenie motora s prevodovkou,

+ audiosystém Bowers and Wilkins,

+ dotykové LCD vodiča,

+ veľký Headup displej,

+ ergonómia,

+ nová úroveň vnútornej konektivity,

+ kapitánske sedenie,

+ kombinovaná spotreba 11,5 l / 100 km.       


MÍNUSY: 

- svietiace lišty sa lesknú do čelného skla,

- sport v pružení a riadení málo športový, comfort málo pohodlný a plavný,

- nedrží nastavenia poslednej jazdy,

- grafika a reakcie smart kľúča,

- kapitánske sedenie vodičovi kryje zrkadlo,

- gestá sú výstrelok, nie praktická vec,

- nevhodné pre postavy nad 195 cm.

Pripravené v spolupráci s TopSpeed.sk

menuLevel = 1, menuRoute = auto, menuAlias = auto, menuRouteLevel0 = auto, homepage = false
26. apríl 2024 11:51